Followers

Monday 16 April 2012

Buatmu mak,Ratu Hatiku..

Saat ini,ak lihat dia sedang tidur..sungguh lena..ku selimuti dia agar tidak kesejukan..ku tatapi raut wajahnya yang  sejuk,cantik dan menawan..Ak duduk sejenak..sebak.. Sungguh..permata itu mengalir laju dipipiku..Hatiku sendu..Kini ak hanya memiliki dia untuk ku taburkan bakti sepenuh jiwa didunia ini.Mak..Ak sayang padamu lebih dari segala yang ku miliki kini..

Mak..kini aku mahu taburkan segala keringatku semata untukmu,,ak inginkan kejayaan demi kegembiraanmu,,ak ingin mengecap keselesaan untukmu,,mak,,Sungguh kaulah segalanya bagiku,,ak ta mampu sendiri tanpamu,,tapi demi impian yang kau citakan,,ak berkorban dengn jiwa raga..ak akan berusaha sehabisnya,,untuk kesenanganmu..Mak..Ak sayang padamu lebih dari segala yang ku miliki kini..

Mak..kaulah permata hati,,kaulah penyejuk jiwa,,kaulah segalanya,,doakan anakmu ini,,berjaya di negeri orang,,meraih matlamat yang dicitakan..sungguh doamu itulah segalanya,,doa mu itulah yg mujarab hasilnya,,akan kususuli dengan seribu daya,sejuta usaha,jiwa dan raga demi mencapai apa yang kau pinta..

Mak,,maaf ku pinta darimu atas segala kekhilafan ku..atas segala keterkasaran ku..juga segala kataku yang buatmu terguris..tidak pernah dihati ini berniat kan semua itu..Mak..ku akan terus menjadi anak yang terbaik untukmu,,membalas jasamu,,juga untuk menjadi anak yang soleh,,buatmu mak,,RATU HATI KU..




Abang sentiasa mendoakan,,panjang umur mak,kesihatan tubuh badan,murah rezki,dipermudahkan urusan dunia dan akhirat..bagitu juga  untuk adik beradik yang lainnya,,amin..Selawat dan salam buat junjungan nabi Muhammad SAW..amin,ya rabbal alamin..

2 comments:

susulemakmanis said...

kasih ibu tiada terkira..nice entry..btw dah follow awak=)

Kay Sablihan said...

tengkyu :)btul3
done folow ;)

KHAIRUL IKHWAN
KKomited
HHarum
AAmanah
IIkhlas
RRamah
UUntung
LLemah-lembut
IIdealistik
KKreatif
HHarum
WWarak
AAlim
NNaif
Apa ada pada nama?