Followers

Sunday 10 June 2012

My Last One..

Assalamualaikum kepada yang membaca..huhu..pada pagi yang mendamaikan ini,ingin ku bagitahu hatiku yang ta bpe na damai..betapa cdeynya cuti ni da na berakhir.huhu..pejam celik pejam celik maka berakhirlah 2 minggu holiday semester niyh..raseny macam teruk sangat plak holiday kali niy sebab satu bende un ta siap ag..habis menonong duk depan komputer 24 jam.Mane keje na siap..

Tapi sekurangnya Alhamdulillah,segala bende yg perlu diprint suda terlaksana,,tinggal isi tempat kosong j la kot niyh.hehe,,So,this is my first and last post yang dihasilkan sepanjang bulan ni dan mungkin sepanjang sebelum menduduki SPM..kerana debaran hati membuatkan aku kurang berminat untuk menulis apape.So..okla ad dua post untuk bulan niy.tadela hambar sangat an..huhu..

Ok..ini juga adalah my last one moment untuk bersuka ria ketika cuti..kerana dekat sekolah da ckup sengsara dengan kelas bagai dan tusyen serta macam2 lagi..so niy kire release yang terakhir..lepas niy balun habis untuk SPM..berusaha dan berkorban habis habisan..! hingga ke hari yang terakhir..sudah pastinya ini semua untuk ibuku yang tercinta dan juga kebaikan hari esok..

Last but not least,ini juga adalah waktu yang terakhir untuk saya menjadi budak yang jahat.lepas niy ingin menjadi seorang yang lebih baik dari segi akidah akhlak sahsiah dan juga pelajran..Pelajaran specially Physics,Addmath dan Biology..Semoga berjaya mencapai hasrat untuk mendapatkan 11 A+ dalam SPM yang julung2 kalinya ini..! Amin..

Maka dengan itu berakhirlah post kte pada harini..sampai2kan pada mereka yang tiada disini..hehe..k la.chow..! na kemas barang sok na blik asrama awal bai..salam.


No comments:

KHAIRUL IKHWAN
KKomited
HHarum
AAmanah
IIkhlas
RRamah
UUntung
LLemah-lembut
IIdealistik
KKreatif
HHarum
WWarak
AAlim
NNaif
Apa ada pada nama?