Followers

Sunday, 26 May 2013

All new stuff

Assalamualaikum dan selamat pagi..huhu..skunk kol 4 pagi,,sejuk agt kat luar,,hujan lebat meyh..tapi tetap tak membantutkan segala urusan memasukkan barang2 yang matrik kedalam kereta..Banyak gler barang2 bawak rase macam cukup untuk pindah rumah uh..haha..sampaikan ta ckup bonet Alza uh woo..huhu,,lepas reject beberapa barang tak perlu akhirnya muat jugak,,

At cnie cume na cter kesedihan sikit2 yang dialami kerana rata2 barang2 yang dibawak niyh baru dibeli..huhu..ape? best? untunglah? takdela untung sangat sebab sume barang2 uh beli guna duit sendiri kot..huhu..burn duit..adoi..knape tak gune barang2 asrama dlu? ouh,,adik dah f5,,then segala barang2 yg tak gune 5 bulan uh secara otomatik da jadi hak milik kekal mereka macam dah.huhu..na tanak kene la dapatkan yg baru walaupun dah cube sedaya upaya tanak beli..

Berikut adalah senarai yg terpaksa dibeli semula :

PERALATAN SEKOLAH :
  • beg sekolah
  • pencil case
  • paper fastener
  • liquid paper
  • pen sebundle
  • pemadam,pensil n etc
  • A4 colour paper
  • A4 line paper
SEGALA MACAM PERALATAN MANDI
SEGALA MACAM PERALATAN BASUH BAJU
SEGALA MACAM MAKANAN DAN MINUMAN

tambahan?
  • beg balik kampung
  • tie
  • kemeja
  • seluar slack
  • n macam2 agyla..huhu
boleyh kate total sume beberapa ratus gak la..huhu..membazir? oh tak..niy sume keperluan..bukan kehendak..tapi pengajaran dia at sini satu je..barang2 yang lepas uh memangla jangan dikenang..tapi jagela elok2 kan..supaya bende uh taya r nak beli lagi..huhu..k..pagi niyh,,subuh2 nak gerak kedah..doakan kami selamat smpai dan dipermudah segala urusan ye..amin3

7 comments:

Nazmin Nazifa εїз said...

Hehee,tak pe la.. melabur sikit-2 ;) Nanti belajar rajin-2 untung bertambah tauuu :D barang baru semangat baru gak! ><''hehee selamat maju jaya !!!

Kay Sablihan said...

Hehe,tol2! :-P

NURSHAKIRA ABDUL HALIM said...

salam perkenalan

i am following u :)

http://lotsoflovebyshakira.blogspot.com

Siti Nur Fatin Amirah Che Has said...

hai saya pun slh seorng pelajar kmk.. tapi akan move esok krana dapat biasiswa tunas potensi .salam perkenalan..

Kay Sablihan said...

Waa..tahniah n gudluck! ;-)

Siti Nur Fatin Amirah Che Has said...

thank you vry much n good luck for you too. :-)

Kay Sablihan said...

hee okay ;)
eh nak fb,,naty cter r pasal program tunas sbelum masuk u uh..

KHAIRUL IKHWAN
KKomited
HHarum
AAmanah
IIkhlas
RRamah
UUntung
LLemah-lembut
IIdealistik
KKreatif
HHarum
WWarak
AAlim
NNaif
Apa ada pada nama?