Followers

Wednesday 22 May 2013

Selamat Datang KMK

Assalamualaikum dan selamat pagi :3 skunk pukul 4 pagi tarikh : 20/5/2013

Setelah bermingu minggu pening untuk buat keputusan untuk sambung belajar..akhirnya keputusan akhir dibuat,,tanak duk umah lelame agy..bosan boh..huhu,,dengan berbekal kan tawaran ke matrik di changlun kedah,,gua tekadkan semangat untuk memilih jalan ini sebagai yang terbaik sekiranya tidak dapat ape2 tawaran dari akademi aircraft yang gua g interview..begitu juga dengan biasiswa..doa bnyak2 keputusan yang keluar bulan 6 ini adalah postif..amin3.

Dengan ini juga saya mengisytiharkan untuk menolak tawaran diploma kejuruteraan awam di uitm kampus bukit mertajam,penang (transit) kampus sebenar di Pasir Gudang..setelah melakukan pelbagai research,,gua sendiri masih lagi tak bape pasti sebenarnya nak sambung kos ape niyh..huu..aircraft? yup,,memang minat..tapi..tapi yakinkah aku leyh bawak? adoi..apolaha

Matrik kedah plak,,gua masih tertanya2 nak amek modul ape niyh,,huhu...ta bape nak pasti la pulak..bio? best sangat2 blaja tapi masalahnya waktu SPM cume satu je..tak paham soalan..huhu.ue yang seram sket uh..na amek sains komputer un cam okay je..hafal2 gak n ringan sket dari bio..so,,maybe akan dilihat semula nanty mase at kmk uh la kot..

Segala persiapan dah disediakan..barang2 un dah  sedia untuk dipack..esok nak bayaw yuran at bsn then nak bukak akaun bank rakyat..then cop ketas2 yang diperlukan..then beli barang2 plak..ahah..bnyak nye bnde nak kena setel..huhu

tadi dah tgok segala sukatan pelajaran at matrik..pergh..sebijik2 macam spm..huhu,kire macam re exam balik je..huhu..boleh laa..senang sket an..insyaAllah..pray for me. ")

thats all 4 dis monink..tata :)



6 comments:

Nazmin Nazifa εїз said...

Seniors In ramai dapat/pegi matrik changlun !!! Heheeee

All the best yah :D Fikir masak-2 !!! ^_^

Nurul Husna said...

good luck ~

Kay Sablihan said...

Ouw yeke? Sape2 j ue,leyh knal2,haha,,
Tengs In :-) yap,.bukan saja masak2,
Dah nak hangus dah neyh

Kay Sablihan said...

Tengs husna ^_^
Hehe..all the best to u jugak. :-)

Nazmin Nazifa εїз said...

Nanti awak dah pegi,awk bgtau la spe yg awak kenal..kot la ade selit-2 seniors In :D

Kay Sablihan said...

Aha okay2 ;-)

KHAIRUL IKHWAN
KKomited
HHarum
AAmanah
IIkhlas
RRamah
UUntung
LLemah-lembut
IIdealistik
KKreatif
HHarum
WWarak
AAlim
NNaif
Apa ada pada nama?