Followers

Friday 5 April 2013

Imam AHmad bin hanbal : Latihan dan latihan

Bile fikir2 balik tentang latihan2 yang kami buat..ak rase macam nak menangis sebab memang nak dibandingkan ak push dorang kuat sgt smpaikan setiap minggu pasti akan ade latihan yang kadang2 seawal jam 8 pagi smpai la kol 12.30..rehat kol 10.30 un skejap je..ish2..sian2..takpe2..pengorbanan ye katekan..

walaupun selalunya akan ada banyak masalah time latihan seperti ahli pekasyen takde especially atuk la..haih..komitmen kurang cket sebab ade yg men enpon at blakang..kurang bersemangat..tibe2 ade idea yang tanak..ade plak yang bercanggah la..apela..segala itu ini..macam2..pening weyh pening..ingat senang ke na konduk macam ue..

Tapi apepun ak ckp terima kasih sgt3 sebab daripada 3 kali persembahan setiap latihan..akan ade satu atau dua yang ak sangad3 berpuas aty dan ak berterima kasih pada yang sanggup korbankan mase tidur korang..wallaupun penat2 latihan fizikal tapi stil bley bgn untuk latihan nasyid kte en..











Sesi ceramah.

Sampaikan malam2 un buat latihan gak.huhu..





















Sesi ceramah,,motivasi dan latihan2..hehe..setiap kali habis latihan pasti akan ada sesi ini untuk menaikkan semangat kami untuk menang pertandingn walaupun setiap hari dicemuh sebagai pasukan yang lemah dan tidak berkerjasama..lewat malah bermasalah juga..huhu..

No comments:

KHAIRUL IKHWAN
KKomited
HHarum
AAmanah
IIkhlas
RRamah
UUntung
LLemah-lembut
IIdealistik
KKreatif
HHarum
WWarak
AAlim
NNaif
Apa ada pada nama?