Followers

Saturday 6 April 2013

Imam Ahmad bin Hanbal : Malam Penutup

OKay..akhirnya tiba jua kita ke  Malam Penutup Kerohanian merangkap hari pertandingan Nasyid niyh..sudah tentunya hari yang amat2 dinantikan..walaupun tgl lagi satu jam untuk pertandingn atpi persiapan tetap masih cacat sebab ny songkok ta ckup..huhu..cdey siot..tapi Alhamdulillah..berkat tawakkal kepada Allah..ahli2 Imam Syafie rela untuk meminjamkan songkok kepada kami dahulu kerana kami dapat undian yang ke2.awal sket dr mereka..

Alhamdulillah..selain dari itu..semua nya berjalan dengan lancar..pekasyen mantap..baju ckup..kasut kilat..muzik latar mantap..dan sudah tentunya..semangat kami berkobar2 untuk menang,.

Segala perancangan berjalan dengan lancar baik lighting,,muzik,,suara dan segala2ny..mantap2..mumtaz.!
Ak merasa amatlah berpuas aty kerana kami dapat melakukan yang terbaik dalam pertandingan dan hanya pasrah untuk keputusan pertandinga,,na tau ape? langsung ta yakin untuk menang..huhu..



Dan Allah lebih mengetahui apa yang terbaik untuk kami..Alhamdulillah..ak target no 2 or 3..tapi berkat kesabaran,latihan,doa dan tawakal setiap dari kami..kami berjaya merangkul anugerah johan nasyid,,! yaitu tugasan yang menyumbang markah terbanyak..walaupun dengan masalah disiplin yang banyak menspoilkan markah kami,,tapi kami berjaya menyingkirkan masalah itu sume untuk merampas gelaran juara dari Imam Hanafi yang snetiasa memberi yang terbaik ketika latihan..

Selain juara nasyid,,kami juga memenangi pertandingan Pengurusan Jenazah dan Tempat ke2 keseluruhan kerohanian..Alhamdulillah..segala yang baik datang dari ALlah yang buruk itu datang dari kami sendiri..Sesungguhnya Allah lah yang mengetahui apa yang terbaik untuk hamba2nya..





No comments:

KHAIRUL IKHWAN
KKomited
HHarum
AAmanah
IIkhlas
RRamah
UUntung
LLemah-lembut
IIdealistik
KKreatif
HHarum
WWarak
AAlim
NNaif
Apa ada pada nama?