Followers

Wednesday 28 December 2011

who will be my hundred..?

Alhamdulillah,,dengan tidak tersangka2 nya..follower saya sudah mencecah angka 99 dalam mase 1 hari.
huhu..sangat terharu..terima kasih kepada korang yg follow blog sy yang ta sberapa niy..yang penting korang dapat input2 yang ingin saya sharekan disini..dan sangat dialu2 kan utk komen dimana2 post yang anda suke..

Kalau anda ingin tahu,sy baru sahaja rase na update blog niy seminggu sblum cuti skola niy berakhir..oleh itu,na post la bnyk2 sblum kene pegi asrama.harap dapat beri sokongan dan dorongan untuk saya terus mengupdate blog pada masa hadapan.

Oleh kerana sedang lagi bersekolah,makanya saya tiada hadiah yang gempak2 untuk diberi kepada follower yang ke seratus.tapiny sy semestinya ckup teruja untuk memaparkan siapa yang ckup bertuah ini..


Terima kasih juga kepada grup2 blog yang saya sertai di facebook.


No comments:

KHAIRUL IKHWAN
KKomited
HHarum
AAmanah
IIkhlas
RRamah
UUntung
LLemah-lembut
IIdealistik
KKreatif
HHarum
WWarak
AAlim
NNaif
Apa ada pada nama?